Ásványi anyagok látása, Természetes Szemvitaminok az éles látásért


A szem egészségének megőrzéséért sokat tehetünk szemtornával, szemcseppekkel, de helyes táplálkozással is.

Ha a látásunkat szeretnénk védeni vagy javítani, tudnunk kell, mely vitaminok jók a szemnek. A helyes táplálkozás döntő szerepet játszik a látásélesség védelmében és javításában. Sok vitamin és ásványi anyag segíthet ebben.

Rengeteg olyan vitamin, ásványi anyag és más összetevő létezik, melyek megfelelő bevitele a szem karbantartásában is segíthet! A szemünk nagy kincs, olyan szervünk, ami különösen nagy terhelésnek van kitéve, hiszen az alváson kívül szinte folyamatosan használjuk.

A szemünk védelmezője, a látás támogatója

Olvasunk, tévét nézünk a segítségével, munka közben a laptop képernyőjét bámuljuk, amit gyakran otthon is megteszünk — és akkor arról még nem is beszéltünk, hogy milyen sokszor nézzük hosszasan az okostelefonjaink és tabletjeink kijelzőjét. A napjainkban megnövekedett terhelés mellé nagyobb támogatást is kell a szemünknek biztosítani ahhoz, hogy látásunk minőségét és erősségét minél tovább megőrizhessük, és szemünk egészséges maradhasson.

ásványi anyagok látása

Tudatos táplálkozással nem csak segíthetünk megőrizni szemünk egészségét, de egyes betegségek és elváltozások kezdeti formáit is tudjuk vele korrigálni. Bizonyítottan jó hatással vannak szemünkre egyes vitaminok. Így az A-vitamin a szem ideghártyájának működéséhez elengedhetetlen, a C-vitamin csökkenti a homályos látást és javítja a sejteket, az E-vitamin pedig segít a szembetegségek megelőzésében.

  • Vitaminok a szemnek | Gyógyszer Nélkül
  • Természetes Szemvitaminok az éles látásért
  • A látás javításának módjai
  • Mit együnk a jó látásért? - HáziPatika
  • A homoktövis szemünk gyógyítója, védelmezője | Homoktövis velő blog

A vitaminok mellett a lutein és a zeaxantin színanyagok a fény károsító hatásától óvják meg a szemünket, míg a bioflavonoidok azért hasznosak, mert segítik a C-vitamin elnyelését. Ásványi anyagokkal pedig szintén a vitaminok hasznosulását segíthetjük.

Eszerint a szelén az E-vitamin, míg a cink az A-vitamin beépülését könnyíti meg. Szintén fontosak Ayurvédikus szemcseppek a látásunk szempontjából az omega zsírsavak megfelelő aránya.

ásványi anyagok látása helyreállítsa a jó látást

Ezek közül az omega-3 hiánya látásromlást, vagy a retina károsulását is okozhatja. De mit fogyasszunk, hogy a felsorolt összetevőkből elég kerüljön a szervezetünkbe?

  • Látásjavító ételek | BENU Gyógyszertárak
  • A C-vitamin a legjobb szemvédő vitamin
  • Ezek a tápanyagok segítenek a szem egészségének megőrzésében! - Alma Magazin - Alma Gyógyszertárak
  • A C-vitamin egy erős antioxidáns, mely megvédi a szem szaruhártyáját a szabadgyökök támadásaitól, és egészségesen tartja a retina hajszálereit.
  • A törlés kéréséig
  • 4 szemerősítő vitamin és ásványi anyag - Ha ezeket szeded, nem romlik a látásod | Femcafe

Tengeri halak — A tengeri halak teli vannak omega-3 zsírsavakkal, melyek nem csak a szív- és érrendszeri megbetegedésektől óvnak meg minket, de látásunk megőrzéséért is felelősek. Fontos, hogy rendszeresen fogyasszunk belőlük, ásványi anyagok látása be a lazacot, a lepényhalat, tőkehalat és társaikat a mindennapokba.

A homoktövisen keresztül, a megfelelő vitaminok és ásványi anyagok célzott bevitelével, illetve a ásványi anyagok látása megválasztott táplálkozással, kellő folyadék bevitellel, sokat tehetünk azért, hogy elkerüljük látásunk romlását, késleltetve a szembetegségek kialakulását, éleslátásunk csökkenését. Segítsük a látást! A szemünk megfelelő működéséért, és az éleslátásért szükséges vitaminok az A- C- és E-vitaminok, valamint az antioxidáns tulajdonságú karotinoidok a zeaxantin, astaxantin és a lutein. Hiányuk összefüggésbe hozható a szembetegségek, a látásromlás farkasvakság, szürkehályog, sárga folt, időskori makula degeneráció megjelenésével.

Mellettük az egyéb tengeri herkentyűk is hasznosak szeléntartalmuk miatt. BENU Ásványi anyagok látása Gyógyszertár ajánlata: Sárgadinnye — Az A-vitamin és előanyaga, a béta-karotin leginkább az élénksárga zöldségekben és gyümölcsökben fordul elő jelentős mennyiségben.

Védi a szem szaruhártyáját

A sárgarépa mindenkinek eszébe jut, ha a szemünk egészségéről van szó, de ugyanilyen jó hatással van rá a sárgadinnye is. Szezonban együnk belőle annyit, amennyit lehet!

ásványi anyagok látása vicces szemtesztasztal

Zöldpaprika — A zöldpaprika teli van értékes C-vitaminnal, aminek segítségével sok szembetegséget elkerülhetünk. Ez a vitamin nagyszerű segítség az érfalak védelméhez és antioxidáns hatású.

látásélesség kutatási módszer

A paprika mellett például rengeteg van belőle a gránátalmában vagy a citrusfélékben is. Spenót — A mélyzöld színű leveles zöldségek általában nagy mennyiségű luteint és zeaxantint tartalmaznak, így a spenót is nagyszerű alapanyag lehet a szemünk egészségének szempontjából. Főzéssel ezek a színanyagok még jobban hasznosulnak, így ne csak salátaként, de például főzelékként is fogyasszuk!

Ezek a tápanyagok segítenek a szem egészségének megőrzésében!